top of page
יעל יקואל ז'3 ותמרי ברודר ז'7

בשביל הבינג' המושלם: הנה 7 סדרות מומלצות

מכירים ומכירות את זה שנגמר בית ספר ואין לך שמץ במה לצפות? או שאתם/ן רוצים/ות לצפות במשהו מצחיק עם חברים/ות? או בכלל בינג׳ בגשם? אז אנחנו פה כדי לעזור לכם/ן! אספנו בשבילכם/ן 7 סדרות מומלצות לכל מצב 😉.


"ברוקלין תשע-תשע" (NETFLIX)

לגילאים 13+

"ברוקלין תשע-תשע" היא סיטקום קורע בכיכובם/ן של אנדי סמברג, טרי קרוז, אנדרה בראואר, מליסה פורמו ועוד. הסדרה מתרחשת בתחנת משטרה בברוקלין ומתחילה כשריימונד הולט, המפקד החדש, מגיע לתחנה והכל משתנה. הסדרה עוקבת אחר העלילה של ג'ייק פרלטה, הבלש הילדותי אבל החכם ביותר בתחנה (אולי לא כמו איימי) ובמהלך הסדרה אנחנו רואים ורואות את ההתפתחות שלו ושל שאר הדמויות. הסדרה זכתה בשתי פרסי גלובוס הזהב ולדעתי היא הסדרה הכי מצחיקה (וגם מרגשת לפעמים) שיש.





"אמילי בפריז" (NETFLIX)

לגילאים 15+

"אמילי בפריז" היא קומדיה רומנטית משנת 2020. הסדרה מספרת על אמילי קופר, שעובדת במשרד פרסום בשיקגו ועוברת לפריז במסגרת עבודתה כדי לתת נקודת מבט אמריקאית לסניף המקומי. כשאמילי מגיעה לפריז, היא נתקלת בהרבה בעיות כמו השפה, איך לנהל קשר זוגי מרחוק, חיי אהבה, הכרת א/נשים חדשים/ות ועוד. הסדרה בת שלוש עונות וכל עונה יותר מעניינת ומורכבת מהעונה שלפניה.


"פלמ״ח" (yes)

לגילאים 8+

"פלמ״ח" היא סדרת דרמה ישראלית משנת 2020 בכיכובם/ן של אברהם ארנסון, נאיה בינשטוק, עומר חזן, יעל שלביה, נועה קירל, אלונה סער ועוד. עלילת הסדרה מתחילה בשנת 1946, שנתיים לפני קום המדינה, בחוות הכשרה שלמעשה משמשת כמחנה אימונים סודי לנוער הפלמ״ח - שהוא בעצם בסיס סודי לפעולות נגד הצבא הבריטי. הסדרה מתחילה כשאח ואחות מהולנד, אמיל ואלינור, מגיעים לארץ ישראל ומצטרפים ל״חווה״. הסדרה זכתה בעשרה פרסים של פרסי הטלוויזיה לילדים ולנוער.




"מתוקים" (HOT)

"מתוקים" היא סדרת נוער בכיכובם/ן של רותם סלע, עמוס תמם, אסי עזר, עידו טאקו, נטע אורבך ועוד. הסדרה מספרת על משפחת תמרי, משפחה בת ארבעה ילדים/ות שהוריהם/ן נהרגו בתאונת דרכים, והשאירו להם ולהן לנהל את הקונדיטוריה המשפחתית בשם תמרי - אך הם/ן נתקלים/ות בבעיה, כוכבת הרשת טולי דבש פותחת ממול קונדיטוריה בשם ״טולילנד״ - וטולילנד זו לא רק קונדיטוריה, אלא ממלכת אפיה שגורמת למשפחת תמרי המון בעיות.


"המקום הטוב" (NETFLIX)

לגילאים 12+

"המקום הטוב" היא קומדיית פנטזיה בכיכובם/ן של קריסטן בל, וויליאם ג'קסון הארפר, ג׳מילה ג׳מיל, טד טדנסון, מאני ג'סינטו ועוד. הסדרה עוקבת אחר אלינור שלסטרופ שמגיעה לגן עדן (המקום הטוב) בעקבות טעות ומבינה מהר שהיא לא אמורה להיות שם. במהלך הסדרה אלינור מנסה להפוך לבן אדם טוב יותר כדי להישאר במקום הטוב ובמהלך ארבע העונות חוקרת את המקום הטוב והאם הוא באמת כזה טוב…


"מה אם…?" (Disney+)

לגילאים 12+

"מה אם…?" היא סדרה מצוירת לחובבי וחובבות מארוול שבוחנת מה היה קורה אם רגעים מרכזיים מהיקום הקולנועי של מארוול היו מתרחשים אחרת, וכמה זה באמת היה משנה את כל העלילה. הסדרה קיבלה מועמדות לשני פרסי אנני.


"אמת או חובה" (NETFLIX)

לגילאים 14+

"אמת או חובה" היא סדרת דרמה קומית משנת 2020 בכיכובם/ן של מאיטריי רמקרישנן, דארן בארנט, ג׳ארן לואיסון, לי רודריגז, ניסי נאש ועוד. הסדרה מספרת על נערה ממשפחה הודית בשם דווי שנאלצת לחיות עם אמה, בת דודתה וסבתה בבית לאחר מות אביה בהיותה רק בת 16 . הסדרה מדברת על המון נושאים כמו: מערכות יחסים, חברות, מוות, משפחה, בגידות, יריבות ועוד. היא בת ארבע עונות.


אז זהו, אלו הן הסדרות שאנחנו ממליצות בחום לצפות בהם. מקוות שתצפו ותאהבו!


0 תגובות

Comments


bottom of page