top of page
מיילו פרלמן יא"6

הצגות: עכשיו גם בשביל הצעירים והצעירות

תיאטרון קיים כצורת בידור מאז שבני ובנות אדם התחילו לייצר אומנות, אך בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ומדיות שונות של בידור, הוא נהייה פחות ופחות פופולרי ונגיש לכולם/ן. רובנו הלכנו להצגות כילדים/ות או אפילו היינו בחוגי תיאטרון ובשלב מסוים ההורים הפסיקו לקחת אותנו, וזה נהייה משהו הרבה פחות נגיש. אבל, יש עולם שלם של הצגות שיכול לדבר גם לצעירים/ות ונוער. הנה ההמלצות שלי לכמה הצגות טובות במיוחד.


"מי כמוני" | נלקח מתוך האתר הרשמי של תיאטרון גשר

"מי כמוני" - תיאטרון גשר 

המחזה עוקב אחרי חיי היום-יום של חמישה בני ובנות נוער במחלקה סגורה במרכז לרפואת הנפש "אורות״.  הפסיכיאטר שלהם/ן, ד"ר יורש, מחליט להביא להם/ן מורה לתיאטרון, במחשבה ששיעורי תיאטרון יוכלו לעזור להם/ן להתפתח ולהרגיש יותר טוב. ההצגה עוקבת אחרי הקשיים וההצלחות של הילדים/ות האלו, ושל הסובבים אותם/ן.

ההצגה מביאה לחזית נושאים של בריאות הנפש והתמודדויות נסתרות שלא תמיד מדוברים.


נכתב בעזרתה של אילה הלפגוט מירון, תלמידה מכיתה ט'5 שמשחקת בהצגה את דמותה של בת שבע.


לעמוד ההצגה באתר גשר לחצו כאן



החב"דניקים - תיאטרון הקאמרי

יהודה וחיים - אחים תאומים שגרים בכפר חב״ד צריכים למצוא שידוך. לאחד קל, לשני פחות. נואשים, הם יוצאים מאזור הנוחות שלהם ונוסעים לתל אביב לקבל את עזרתה של שדכנית מהוללת. העלילה נהיית יותר מורכבת כשהם מסתבכים עם ראש משפחת פשע וצריכים להוציא את עצמם מצרות. 

המחזמר מלא בהומור, שירים מקפיצים, סטים מרהיבים וקאסט מוכשר בצורה פנומנלית. 


לעמוד ההצגה באתר הקאמרי לחצו כאן



"מעבר לדלת" - תיאטרון הבימה

ההצגה "מעבר לדלת", אשר מציג תיאטרון הבימה, מספרת על נינה, אישה שחולמת על אהבה. היא מפנטזת על רומנטיקה וחיי זוגיות דרך הסרטים שהיא צופה בהם, אך יש לה בעיה אחת - היא לא מסוגלת לצאת מהבית. 

כשיום אחד מגיע בנה של בעלת הדירה שבה נינה גרה וטוען שהוא אמור לגור שם, השניים נקלעים לסיטואציה לא נעימה ומוכרחים לגור יחדיו לזמן מה. למה כל זה יוביל? תגלו בהצגה. 


 לעמוד ההצגה באתר הבימה לחצו כאן



"נרות יום הולדת" - תיאטרון הקאמרי

ב"נרות יום הולדת", חווים/ות הצופים/ות ביחד עם ארנסטין - הדמות המרכזית, את חייה מגיל 17 עד 107. בזמן שהעוגה שאמא של ארנסטין הכינה לה מאז שהייתה קטנה נאפית על הבמה בזמן אמת, השחקנים/יות מגלים/ות סיפור קורע לב על אהבה, התבגרות, משפחה ובמילה אחת פשוטה - החיים. אפשר לראות דרכה את הגלגל מסתובב בזמן הבדיחות, הבכי והשמחה. 


לעמוד ההצגה באתר הקאמרי לחצו כאן

0 תגובות

Comments


bottom of page