top of page
אריאל צ'רקסקי י'5

להיות או לחדול: המפגש בין ענקיות הכדורגל ברצלונה ונאפולי

היום, יום שלישי, בשעה 22:00 בלילה ייפגשו קבוצות הכדורגל ברצלונה מספרד ונאפולי מאיטליה.



בעונה שעברה היה מפגש מרתק בין ברצלונה לנאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, בטח לאור העובדה שהשתיים זכו באליפויות המקומיות - אך העונה זה הפך למשחק בין המאכזבות הגדולות ביותר באירופה. מחר השתיים יתמודדו על כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות, לאחר שהמשחק הראשון שנערך באיטליה ונגמר בתיקו שכולו פספוס של אלופת ספרד וסחיטת תוצאה מצדה של אחד אלופת איטליה.


צ'אבי, מאמנה של ברצלונה, מודע לחשיבות המשחק, במיוחד לאור העובדה כי זאת אולי ההזדמנות האחרונה שלו להשאיר סיכוי לתואר לפני שהוא עוזב בקיץ: "זה המשחק החשוב ביותר שלנו העונה עד כה אנחנו מתרגשים, כי עבור 4 שנים מאז שהגענו לרבע הגמר. אני צופה שנאפולי תלחץ אותם גבוה, זאת קבוצה נהדרת שזכתה באליפות בעונה שעברה. נקווה להעניק לאוהדים שלנו ערב קסום”.


בסגל הספרדי שוב לא יהיו השחקנים החשובים לקבוצה כמו פרנקי דה יונג גאבי ופדרי הפצועים, לעומת זאת האיטלקים צפויים לפתוח בהרכב מלא ומאמנם פרנצ'סקו קלצונה שקיבל את ההזדמנות הראשונה שלו על הקווים מול ברצלונה למרות זעזוע בעמדת המאמן, ינסה להוכיח שהוא ראוי להמשיך בתפקיד גם בעונה הבאה, ולשם כך יצטרך לנצח בספרד את האלופה הספרדית בביתה לאור הקשיים והיתרון של ברצלונה.


ההרכב המשוער של ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן. ז'ול קונדה רונאלד אראוחו. איניגו מרטינס, ז'ואאו קאנסלן, אילקאי גונדואן אנדראס כריסטנסן, פרמין לופס, לאמין ימאל, ראפיניה, רוברט לבנדובסקי.


ההרכב המשוער של נאפולי: אלכס מרט, ג'ובאני די לורנצו, אמיר רמאני, חואן ז'סוס, מתיאס אוליברה, חאמד ג'וניור טראורה, סטניסלב לובוטקה, אנדרה-פרנק זמבן אנגיסה, מתאו פוליטאנן, חביצ'ה קברצחליה, ויקטור אוסימן.


יהיה מעניין לראות את התוצאות ⚽


0 תגובות

Komentáre


bottom of page